O druku dla firm - o poligrafii

drukarnia racibórz cennik

Projektując ulotkę warto wziąć pod uwagę

Reklama jest dźwignią handlu! To znane powiedzenie jest dowodem na to, że warto postawić na promocję swojego biznesu. Najbardziej rozpowszechnioną formą reklamy są ulotki - roznoszone po blokach, rozdawane na ulicy i

O druku dla firm - o poligrafii drukarnia racibórz cennik
w lokalu. Druk takiej formy reklamy jest dużo mniejszym kosztem niż na przykład wykupienie reklamy w gazecie, Internecie, telewizji lub radiu, a już na pewno zdecydowanie taniej można wydrukować ulotki niż wykupić billboard. Takie zlecenie jest w stanie wykonać prawie każda drukarnia, dlatego warto jest porównać ceny druku. Ile to kosztuje? Uzależnione jest to od liczby sztuk, które chcemy wydrukować, tego czy druk ma być kolorowy czy nie, jakiej wielkości ma być kartka oraz czy będzie zadrukowywana z obu stron.

Projektując ulotkę warto wziąć pod uwagę jej atrakcyjność - powinna ona od razu przykuć wzrok i zachęcić odbiorcę do zapoznania się z treścią. Ulotka powinna być kolorowa i przyciągać wzrok, bo inaczej zamiast zainteresować potencjalnego klienta, trafi do najbliższego kosza. Wiele ulotek jest też kuponem rabatowym - dzięki zapisowi typu "z tą ulotką otrzymasz 10% zniżki", mamy szansę, że obdarowany naszą reklamą potencjalny klient ulotkę schowa do portfela, a nie wyrzuci do śmieci.


Drukarnia na pewno nam w tym

Dobra reklama naszej firmy w obecnych czasach to rzecz bardzo istotna. W szczególności, dla początkujących przedsiębiorstw, które stawiają swoje pierwsze kroki na rynku. Ale jak się za to zabrać?
Chyba każdy chciałby reklamę w telewizji albo kolorowe banery na stronach, które wyskakują, gdy tylko wchodzimy poczytać jakiś przepis. Jednak nie każdego stać, by zainwestować w to pieniądze i czasami nie warto.
Są prostsze sposoby. Warto na początku zacząć, w szczególności, jeśli jest się lokalnym przedsiębiorstwem od ulotek. Ulotki to świetna sprawa, jeśli chodzi o marketing, są nie drogie, teraz bardzo łatwo znaleźć drukarnie, gdzie druk jest w miarę tani.
Co jest w ważne w takiej ulotce. Zdecydowanie prostota przekazu i dobry układ graficzny. Drukarnia na pewno nam w tym nie pomoże, ale dobry grafik. Czasem możemy pokusić się sami o stworzenie takiej reklamy. Programy graficzne są ogólnodostępne i niedrogie. Możemy też poprosić osoby, które się tym zajmują, zlecenie ulotki nie jest drogie, a pomoże nam stawiać pierwsze kroki.
Warto też zacząć od swojej strony na facebooku oraz zdjęć na instagramie. Dobre są też promocje i przede wszystkim dbanie o każdego klienta na początku, gdyż podstawą każdego przedsiębiorstwa powinno być budowanie długotrwałej relacji.


Jak przyciągnąć klienta?

Prowadzenie punktu handlowego jest w dzisiejszych czasach niezwykle trudne. Konkurencja jest ogromna. Trzeba konkurować nie tylko z innymi małymi sklepami, ale przede wszystkim z dużymi hipermarketami. Hipermarkety to miejsca, do których przychodzą tysiące ludzi dziennie. Ale czy małe punkty stoją na przegranej pozycji? Bez wątpienia ich właściciele muszą zainwestować w promocję i reklamę. Tutaj naturalnym pomysłem w nowoczesnym świecie jest oczywiście reklama internetowa. Jednak w przypadku małych sklepów może być to pomysł nie do końca udany. Nie ma się co oszukiwać. Chcąc zrobić drobne zakupy nie zaglądamy raczej wcześniej do internetu.. Dlatego tradycyjne metody mogą być tu najlepsze. Ciekawym pomysłem będzie zainwestowanie w ulotki, które można rozdawać przechodniom. Taka ulotka odpowiednio skomponowana może przyciągnąć uwagę przechodnia i zapisać się na długo w jego pamięci. Sceptycy stwierdzą zapewne, że druk ulotek to długotrwały i skomplikowany proces. Jednak nie będzie to prawda. Często bywa tak, że drukarnia udostępnia moduł, dzięki któremu możemy przesłać nasz projekt nawet bez ruszania się z naszego ulubionego domowego fotela. Ten uproszczony pierwszy krok przyśpiesza całą procedurę w sposób znaczący.